Ahad, 13 November 2011

Greyson Chance and Najwa Latif

Hai Greyson Chance :) do you know Malay Language? Speak Malay? NO? Okay I dont care. Kau bukan bace blog aku pon. Okay ni nak cerita pasal Greyson ni. Apesal ha aku tengok punya lah ramai gila yang dok tweet and update status psl budak ni? Okay aku admit yang die sangat cuteeeeeee. Yes cute. Cute dari Justin Bibir kau tu. Eh Bibir tu mane pena cute kan? Haha. Then ade yg dok gadoh-2 kate 'Eh tu Greyson aku la kau sibuk pehal?'. Pehh bile aku bace komen budak camni dalam hati aku trs kate. 'WTH? Kau ingat Greyson nak kat kau? tgk taik gigi pon tak pena'. Eh seriously aku kate tindakan tu bodoh babe. Yes Bodoh dan really Bodoh. Secondly, Eh Hai NajwaLatif yang awesome. Saye jeles dgn awak. Ya saye jeles sbb awak dpt buat performance dgn Greyson. HIHI. okay aku gedik. Tapi aku mmg jeles dgn Najwa tp nak buat cane da jodoh die dgn Greyson :( #aik? Tapi aku bersyukur dan tak kisah tak jumpe Greyson sebab aku tak terror speaking. Terror is Ganas? No I mean Hebat. Yes Hebat. Setakat sesikit tu bole lah. Kang tetibe die bagi sedas kat aku terketar-2 aku nk balas haha baik takyah. Eh kay baiiii!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan