Rabu, 16 November 2011

Cuti dan Kebosanan?

Assalamualaikum :)

duhh! aku tetibe bosan plak da cuti ni. tu ah saje pegi cuti awal spe suruh. asyik main game, watching tv, movie, online and bla bla bla. ade la tolong mak aku jgk. ehh ingat aku pemalas ke? heh ><. why ha cuti je mesti tv dipenuhi dgn cerita indonesia? aku rase mcm demmmmm gila duh. da ah cite mcm ape je. asyik2 problem, settle, problem balik eh settle balik. aku pon naik nyampah. sampai ayah aku pon ckp cite indon mmg sengal. ohh ohh gila ah ayah aku haha. sekarang aku tgh gila tgk cite full house haha. okay aku ketinggalan zaman kan? yela aku da lupe cite tu. tapi aku ingat cite tu mmg best dan top gila dulu. tapi time tu aku comel kecik lagi. aku tak layan sgt cite tu dulu. ceeh ceeh! tapi aku minat cerita Korea je lagu lagu ni tak minat. seriously! sila percaya. kebanyakan kumpulan korea yang aku tau pon dari akak dorm aku yg addicted gila ngan KPOP ni.tapi aku tak amik port. yela aku jujur ni. kite kene la bangge kan industri tempatan kan? so sokonglah MPOP. KAH3! *tetiba* k aku tak tau ap motif diorg tubuhkan group ni tapi lantak ah. 


K baii!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan