Khamis, 17 November 2011

Harimau Malaya

Assalamualaikum

Yeay yeay Malaysia menang haha. *jejoget* Firstly Tahniah Harimau Malaya aummmmmm! ceh! aku tgk Malaysia vs Indonesia da mcm final da. TL ngan FB meriah gila ah ngan tweet and status psl bola. aku tengok bola ngan akak aku je pon da mcm nk terbelah rumah dok jerit2 name apek ah sbb die dpt slmtkn bola tu. dua dua dok maki hamun indon punya keja yg asyik nak sauk kaki ja. panas duh aku. macam sial haram duh diorg main. DESPERATE ke? Izzaq apesal ha macam problem je aku tengok die tu. ==' tak puas ati betul. aku rase nak tembus tv tu. seriously! Indon mmg suka main kasaq ka? sapa ada bf/gf Indon? g mintak break haha. lepas announce Malaysia menang aku ngan akak terus lompat setinggi 60 kaki! okay aku tipu. nasib baik takde abg aku kalau tak mmg terbelah 10 ruma ni. ngeh3! bang mintak ampun. ByTheWay aku bet yg Indon mmg kene ah ngan sokerleaks ah haha serve you right. lepas ni mesti reramai update blog cite pasal bola. tak caye? tak caye sudahh!

K Baii!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan